Blue Carmen

Dekolt Carmen to z jednej strony must have ostatnich sezonów, np. pod postacią bluzki z falbaną. Z drugiej to ponadczasowy, kobiecy i figlarny krój, który podkreśli atuty nie jednej sylwetki. Taki dekolt, zwany inaczej hiszpańskim delikatnie odsłania ramiona sprawiając, że kobieta staje się jeszcze bardziej zmysłowa. Zaprojektowałam sukienkę z odkrytymi ramionami z lekko rozszerzanym dołem. Ten fason dodatkowo podkreśla talię. Wybrałam dobrej jakości oddychającą bawełnę w kolorze, który pięknie uwydatnia wakacyjną opaleniznę. Początkowo chciałam skorzystać z kroju z wieloma cięciami typu princess. Po dłuższym namyśle zmieniłam zdanie i stworzyłam własny krój z mniejszą ilością cięć. Dzięki temu harmonia wzoru na tkaninie nie została zaburzona.

Jak podoba się Wam moja wersja dekoltu carmen?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One comment on “Blue Carmen

Skomentuj

