Czarna elegancja

Czarny żakiet to podstawowy element każdej garderoby.  Od jakiegoś czasu brakowało go w mojej szafie, bo stary zaprzepaściłam. 🙂 Zdecydowałam się poświęcić trochę energii na uszycie nowego. Oczywiście nie mogło być nudno i zwyczajnie.

Zaprojektowałam żakiet z trzema kontrafałdkami (dwie z przodu i jedna z tyłu), dzięki czemu uzyskał on linię klepsydry. Rękaw lekko rozszerzyłam u dołu oraz dodałam rozporek. Dla uzyskania nowoczesnego wyglądu, zamiast guzików, użyłam klamerki. Żakiet stwarza wrażenie eleganckiego, ale dzięki zastosowaniu wysokiej jakości tkaniny jest bardzo wygodny. Projekt był trudny w wykonaniu, ale tym bardziej cieszę się, że podołałam.

Do stylizacji dodałam spodnie z wysokim stanem w mocnym kolorze czerwieni koralowej oraz geometryczne kolczyki.

Projekt i wykonanie: 100 % Klaudia ( pod czujnym okiem Mistrzyni)

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Żakiet Klaudia, Spodnie Zara, Buty Nine West, Body Stradivarius, Kolczyki Lokalna pasmanteria

2 comments on “Czarna elegancja

Skomentuj

